هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بابا يسوع خلى بالك من نفسك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
صخرة الايمان
Admin
صخرة الايمان

المساهمات : 20

بابا يسوع خلى بالك من نفسك Empty
مُساهمةموضوع: بابا يسوع خلى بالك من نفسك   بابا يسوع خلى بالك من نفسك Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 05, 2008 5:42 am

مرة كان في...بنوتة صغيرة.... كانت بتصلي قبل ما تنام زى كل يوم وزى ما أتعلمت في مدارس الأحد قدام صورة حبيبها يسوع .... قالت بصوتها الرقيق ( بابا يسوع أنا بشكرك علي الحاجات الحلوة اللي أنت بتديهاني ...متخلنيش أنام و أنا خايفة... و حافظ على بابا و ماما وخلي بالك منهم... ومن اخويا الصغير ومن أختي الكبيرة.....ومن تاسوني في الكنيسة ومن أبونا.... ومن كل الناس و.....سكتت البنوتة شوية وقالت وصوتها في خجل ((لو سمحت خلى بالك من نفسك.....)) و ختمت صلاتها.... فاهمييييين؟؟؟!!!!

اسمح لي يارب أنى أتعلم من البنت دي..... يا ترى يارب أنت عامل أية ؟؟؟ فية حاجة مضايقاك؟؟؟؟ أخبارك أية؟؟؟؟ عملت أية لما جرحتك وسبتك و مشيت ورا الخطية ؟؟؟ طب بالليل بتضايق لما بنام و اسيبك لوحدك سهران تحرسني؟؟؟؟؟ أكيد بتضايق وأنا سهران قدام التلفزيون أو بكلم حد وسايبك ؟؟ طب أنت بتا خد بالك من نفسك و لا ناسي نفسك في انشغالك بينا؟؟؟ أنا دايما بقولك خلى بالك من فلان وفلان وفلان و..... وحافظ على و على شغلي و حياتي أسمح لي يارب أقولك من قلبي (( أرجوك يارب خلى بالك من نفسك ))
https://tweety.mam9.com
مرمر بنت يسوع
Admin
مرمر بنت يسوع

المساهمات : 10

بابا يسوع خلى بالك من نفسك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بابا يسوع خلى بالك من نفسك   بابا يسوع خلى بالك من نفسك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02, 2009 1:59 pm

قصة جميييييييييييييلة جداً
ميرسي صخرة الايمان على القصة

بابا يسوع خلى بالك من نفسك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-